Řetězec Tesco na podzim otevře v Praze první oděvní prodejnu zaměřenou na módní značku F&F, kterou nyní prodává ve svých hypermarketech. Žádný z obchodních řetězců nabízejících zboží každodenní spotřeby zatím v Česku specializované prodejny s oděvy neprovozuje. Pokud se pražský obchod osvědčí, plánuje Tesco otevřít další nejen v Česku, ale také v jiných zemích.

"Otevření pražského obchodu módní značky F&F je plánováno na říjen. Tento obchod bude prvním svého druhu na světě a představí širokou F&F kolekci pro nadcházející podzim a zimu," uvedla včera mluvčí Tesco Stores ČR Eva Karasová.

Mluvčí poznamenala, že první prodejna s módou F&F bude fungovat v pražském nákupním centru Palladium.

Oděvy značky F&F jsou nyní k dostání pouze v obchodním řetězci Tesco. "Je to velice významný milník v historii této značky, který nám umožňuje oslovit ještě větší množství našich zákazníků," prohlásil generální ředitel značky F&F pro střední Evropu Jason Tarry.

Módní značka F&F byla uvedena na trh ve střední Evropě v roce 2008 a nyní ji Tesco prodává v jedenácti zemích světa.

Nabídka pod značkou F&F zahrnuje oblečení pro denní i večerní příležitosti, neformální módu pro každodenní nošení i oblečení pro děti a dospívající mládež. "Očekáváme, že po Praze se tento koncept rozšíří i do dalších zemí, kde je značka F&F prodávána v obchodech Tesco," dodal Jason Tarry.

Obchodní společnost Tesco Stores ČR vstoupila na tuzemský trh v roce 1996. Nyní v Česku provozuje šedesát sedm hypermarketů, jedenačtyřicet supermarketů, dvacet čtyři prodejen Tesco Expres, šest obchodních domů a osmnáct čerpacích stanic.