Čistý zisk skupiny ING v retailové části vzrostl v loňském roce o 58 procent na 1,2 miliardy korun a vrátil se na úroveň z roku 2007. K výsledku pomohla především ING Životní pojišťovna a bankovní část ING. Společnost o tom ve středu informovala v tiskové zprávě.

Skupina v roce 2009 také navýšila aktiva ve správě o 20 procent a počet klientů se zvýšil o téměř 50 tisíc. Retailová část ING zahrnuje životní pojišťovna, penzijní fond, podílové fondy a spořící účet.

„Rok 2009 pro nás znamenal výrazný obrat k lepšímu,“ zhodnotila výsledky Alexis George, generální ředitelka ING ČR/SR.

Související
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru