Mírně šokující cyklus současných her v divadelním klubu Rubín na pražské Malé Straně má pokračování - hru Díra v režii Thomase Zielińského. Na motivy Shakespearova Macbetha ji napsal Petr Kolečko.

Díra se opírá o schéma detektivního hororu. Používá ho s nadsázkou, která ale není parodií. Jeví se spíš jako záminka ke hře "na blázinec" - obraz této doby, neukotvených lidských vztahů, vzájemných manipulací i amébovitě a nevyzpytatelně se proměňující lidské identity.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.