V dvojznačné, ale šťastné moci dvou třináctek proběhla premiéra nové inscenace opery Antonína Dvořáka Rusalka. Třinácté nastudování v pražském Národním divadle předvedené třináctého května se pokusilo přinést nový pohled na nejoceňovanější Dvořákovu operu (cynici by řekli, na jedinou Dvořákovu operu, hodnou toho jména).

Režisér a šéf opery Národního divadla Jiří Heřman zbavil Rusalku kýčovité pohádkovosti, přesněji otočil ji méně používaným směrem: proměnil ji ve svět věčných symbolů a archetypů. Proto také pročistil scénu a dokonale využil její prostorovou hloubku a šířku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.