S procházkou růžovým sadem se práce Bruno Sälzera zajisté srovnávat nedá. Od úterý 50letý manažer vede německý módní koncern Escada, přičemž jeho hlavní úkol zní: firmu opět dostat do zisku a uklidnit akcionáře. A to nebude snadné: koncern letos musel již dvakrát snížit svou prognózu, hodnota akcie se za rok propadla o 60 procent.

Sälzer je proto nová naděje firmy, a to oprávněně. Skutečnost, že zvládne spíše konzervativní podnik opět postavit na nohy, dokázal u konkurenční firmy Hugo Boss. Z té během šesti let vytvořil uznávanou lifestylovou značku. Po nástupu nového vlastníka, finančního investora Permira, ale došlo ke sporům, a tak Sälzer letos v únoru odešel. Kromě Sälzera se ale nadějí pro Escadu stali také její noví akcionáři Michael a Wolfgang Herzovi, kteří vlastní také společnosti Tchibo.