Ať hraje klavírista Keith Jarrett sám nebo s triem, každé jeho album míří k širokému publiku po celém světě. Improvizátor, který přes postižení únavovým syndromem stále dokáže "z voleje" celý večer vymýšlet a rozvíjet motivy s odrazem baroka i blues, je "vždy připraven". Téměř neskládá, místo toho po léta hudebně odráží své "teď a tady". To je důvod, proč po čtyřiceti letech popisuje ve svých zvukových denících pořád nové stránky. Loňský koncert z newyorské Carnegie Hall je další indicií do záhadného případu Jarrett. Společnost ECM jej nyní vydává jako dvojalbum.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.