Ačkoliv se Oscary, prestižní ceny americké Akademie filmových věd a umění, rozdělují až v únoru, napjatá atmosféra ovládla Hollywood už nyní. Ještě nejsou známé ani nominace do jednotlivých kategorií, ale studia se už předhánějí, kdo přijde s nápaditější oscarovou kampaní. 

Především pro distributory je účelná kampaň přímo životně důležitou součástí jejich marketinkové strategie. Není divu, že jsou do ní filmová studia ochotná investovat milióny dolarů. Nebojí se ani propouštění zaměstnanců.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se