reklama
reklama
Další články / GDPR
11. 4. 2018

Kauza Facebook ukazuje, že GDPR má smysl

Přestože si české firmy s GDPR moc rady nevědí, je zřejmé, že význam ochrany osobních údajů do budoucna dramaticky poroste. Například 95 procent...
11. 4. 2018

Facebookový profil a e-mail až od 15 letHN+

HN+Nová pravidla ochrany osobních údajů zavádí vyšší ochranu dětí. Česko proto upravuje zákon. Založit si e-mail nebo profil na sociální síti budou...
31. 3. 2018

Nekončící otazníky kolem GDPR

ICT revue 3/2018 Málokterá unijní norma vzbuzuje tolik otázek a nejasností jako nařízení GDPR. A v průběhu posledních 18 měsíců, kdy se stalo žhavým tématem, se...
24. 2. 2018

Ani GDPR nás reklam v e-mailu nezbaví

Nové evropské nařízení o ochraně osobních údajů zpřísní od května pravidla pro práci s citlivými daty. To ale neznamená, že lidem přestanou do...
21. 2. 2018

Ochrana dat: jen Technologie firmy nespasíHN+

HN+Téma ochrany dat začíná v souvislosti s novým evropským nařízením GDPR řešit čím dál víc českých firem. Musí zajistit různé databáze hlavně po...
1 ... 5 6 7 8 9 10 11
reklama