26. 3. 2015
26. 3. 2015
Oděvní firmy hledají alternativní zdroje pro výrobu materiálů, používají banány, kokosy či ananasy. Z ananasových listů se vyrábějí tenisky,...
12. 3. 2015
12. 3. 2015
Třiadvacetiletý student ze Slovenska vzdělává mladé lidi v chovu včel. Jeho myšlenka zaujala porotu soutěže Unilever výzva, která posuzovala...
26. 2. 2015
26. 2. 2015
Většina lidí chápe, že uhlí je špinavý byznys, jehož by se státy jako Austrálie měly vzdát nejen v zájmu vlastního hospodářského blahobytu, ale...
25. 2. 2015
25. 2. 2015
Pro Čechy je nejdůležitější, aby podniky chránily přírodu a snižovaly dopady provozu firmy na životní prostředí. Přes 67 procent lidí je ochotno...
16. 2. 2015
16. 2. 2015
Česká firma Hrdlička vyvinula aplikaci, která pomáhá v Etiopii udržet zdroje vody funkční. Aplikace omezuje také korupci afrických úřadů. Ryze...
16. 2. 2015
16. 2. 2015
Hospodářské noviny a Respekt pořádaly CSR konferenci Lze úspěšné skloubit byznys s potřebami společnosti? Ve dvou panelech zástupci firem a...
16. 2. 2015
16. 2. 2015
Expertní dobrovolnictví je v Česku teprve v začátcích. Přesto přibývá firem, které předávají neziskovým organizacím bezúplatně své odborné...
4. 2. 2015
4. 2. 2015
Deset z téměř osmdesáti studentů se dostalo do finále CSR soutěže Unilever výzva: Zasaď se o lepší svět. Finalisté dostanou od firmy po 70 000...
16. 12. 2014
16. 12. 2014
Rakouská nadace Unruhe od roku 2005 oceňuje 15 projektů ze střední Evropy z oblasti sociálních inovací. V květnu 2015 mezi vítěze rozdělí 54...
15. 12. 2014
15. 12. 2014
Téměř devadesát procent vysokoškoláků považuje udržitelné chování a CSR za důležité. Správnou definici však zná jen 17 procent z nich. Průzkum...