reklama
reklama
Další články / VŠE
5. 5. 2016

Vše o... cílení internetové reklamyHN+

HN+ Mezi standardní kritéria cílení reklamy patří demografické charakteristiky. V případě internetové reklamy je cílení podle demografických...
3. 5. 2016

Mezi nejlepšími ve svém oboruHN+

HN+ V oblasti vysokých škol patří k nejuznávanějším hodnocení britské společnosti QS Quacquarelli Symonds. Mezi čtyřiceti dvěma hodnocenými obory...
28. 4. 2016

Vše o... popularitě auditování

Kdo neaudituje, jako by ani nebyl. Za audit je dnes vydávána prakticky jakákoliv kontrola bez ohledu na to, čeho se týká a kdo ji provádí. Proč...
10. 3. 2016

VŠE o... účetnictví státu

Účetní výkazy ideálně poslouží každému, kdo chce zjistit něco o majetku a dluzích obce, ve které bydlí, o tom, jaký rozsah a kvalitu veřejných...
25. 2. 2016

VŠE o... hypotečním trhu

ČNB varuje před hypertrofií nekvalitních hypoték. Jestliže u nás trhají počty hypoték všechny rekordy, pak na tom ale nemá vinu nikdo jiný než...
18. 2. 2016

VŠE o... nejlepším penzijním systému

Navrhnout nový nebo zásadně inovovaný důchodový systém, který by se ukázal jako dlouhodobě funkční, je složité a zatím s tím v Česku ještě nikdo...
12. 2. 2016

VŠE o... vztahu marketingu a prodeje

Vztah marketingového a obchodního oddělení ve firmách často připomíná vztah znesvářených rodin Monteků a Kapuletů ze Shakespearova dramatu Romeo...
4. 2. 2016

VŠE o... (ne)solidaritě Schengenu

Zastánci Schengenu musí doufat, že státy EU si spočítají, kolik stojí kontroly jejich vlastních hranic a kolik ochrana hranic vnějších. Pokud se...
28. 1. 2016

VŠE o... firemních fúzích

Ročně je v Česku realizováno přibližně 400 fúzí, které jsou úspěšně zapsány do obchodního rejstříku. Převažuje fúze formou sloučení, kdy do...
21. 1. 2016

Vše o ...průmyslových revolucích

Čtvrtá průmyslová revoluce nepřináší pouze změnu oblasti průmyslové výroby, ale přinese zcela novou filozofii, která povede ke změně celé...
1 2 3 4 5 6 7 8
reklama