reklama
reklama
Další články / informace
21. 2. 2017

Zásady kreativní práce s pravdou

Na faktech už v debatách v Česku nesejde. Když mluví názorový spřízněnec, má vždycky pravdu. Když oponent, je to vždy brutální lež. Kreativita v...
1. 8. 2016

Proč o tomhle nikdo nepíše?

Ke zpravodajským hodnotám postupně přibyly i další objektivní faktory, které rozhodují o zařazení zprávy, například ekonomické náklady na...
8. 7. 2016

VŠE o ...ceně informace

Množství podniků nemá své největší hodnoty ve strojích, technologiích či v zaměstnancích, ale v informacích. Společnost může například na...
27. 4. 2016

Aféra Czechia aneb O informační lenosti

Digitální éra nám sice umožnila k informacím přístup, ale nezměnila naši lenost si informace ověřovat, třídit a analyzovat. Spousta z nás...
12. 4. 2016

K zákazu daňových rájů daleko

V souvislosti s optimalizací zisků se proto v souvislosti s kauzou Panama Papers nejčastěji opakuje slovo amorální. Ostatně i český premiér...
1 2 3 4 5 6 7 ... 10
reklama