On-line obchody zažívají největší nákupní nápor roku. Toto pondělí pro ně bylo jedním z vrcholů vánoční sezony, podle odhadů zákazníci nechali v e-shopech v ten den více než miliardu korun. Podobné by to mělo být i příští týden.

Ve vánočním období, které on-line prodejci počítají od přelomu září a října do Vánoc, udělají až třetinu svého celkového obratu, je to pro ně nejvýdělečnější období roku. Letos by zákazníci měli v e-shopech před svátky utratit více než 38 miliard korun.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se