Komerční banka (KB), třetí největší tuzemská banka, se od včerejšího dopoledne potýkala s nedostupností svého internetového a mobilního bankovnictví. Mluvčí banky Pavel Zúbek HN řekl, že problém zasáhl jen část klientů. Ještě ráno banka podle něj problémy nezaznamenala.

"Potíže se u některých klientů objevily zhruba dvě hodiny před polednem," tvrdil Zúbek. Kvůli tomu hrozilo, že banka bude muset přistoupit k úplné odstávce celého internetového a mobilního bankovnictví. A tím znemožnit používání služeb všem klientům. 

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se