Prezident Miloš Zeman se při oznamování kandidatury v březnu zavázal, že před volbami nepovede žádnou osobní kampaň. A ejhle. Česko nyní zaplavily billboardy s jeho vyfotoshopovanou tváří a heslem "Zeman znovu".

No a protože jsme nikde neobjevili prezidentovu větu "promiňte, já jsem si to s tou kampaní rozmyslel", musíme pracovat s hypotézou, že si Miloš Zeman vymýšlel či fabuloval. Prostořeký pozorovatel se zálibou v přímočarosti by asi rovnou řekl, že lhal. Každopádně heslo "Pravda vítězí" na prezidentské standartě se asi třese studem a bojí se, bojí, že spadne.

Zkusme si představit, jak by se z toho mohl Miloš Zeman vykroutit.

Mohl by například říci, že nejde o osobní kampaň, protože billboardy nevylepil osobně. Mohl by také říci, že o billboardech nevěděl a že kdyby o nich věděl, tak by je zakázal. No a také by mohl říci, že billboardy vyvěsili jeho konkurenti, aby ho kompromitovali. Variací na úsloví "já nic, já muzikant" je nekonečně. Obor kreativní práce s pravdou nabízí neomezené možnosti a prezident a jeho Ovčáček jich umí využít v šíři, o které se většině lidí ani nezdá. Tak uvidíme, jak na to půjdou.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se