Ve světě byznysu se už dlouho používá pro označení obchodů mezi výrobci a zprostředkovateli (tedy nikoli prodej konečnému spotřebiteli) označení B2B, tedy business to business, což hezky vypadá a libozvučně zní. Zdá se ovšem, že se nám rodí trochu nový B2B − baby to baby.

Který český hudebník je světově nejsledovanější? Těžko říci, ale pokud budeme posuzovat podle počtu zhlédnutí na YouTube, nehledejme mezi klasiky. Není to Karel Gott (píseň Být stále mlád má úctyhodných 5,7 mil. zhlédnutí) ani jeho mladší černobílý remake/feat. od Bushida (neuvěřitelných 21 milionů zhlédnutí). Nehledejte ani mezi Kryštofem (Cesta, 25 milionů zhlédnutí) a není to ani Kabát (7 milionů). Pokud chcete vědět, kdo z našich hudebníků je na YouTube nejúspěšnější, hledejte jméno, které jste asi nikdy neslyšeli. Tedy pokud nemáte dítě.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se