Kateřina Holnová bude mít na starosti kromě marketingových aktivit také řízení start-upů a firem vzniklých pod záštitou IdeaSense. Dříve působila na obdobné pozici například v řetězci Pet Center.

Marek Jirásek bude zajišťovat plynulý chod všech provozních záležitostí a fungovat zároveň jako spojka mezi obchodním oddělením a marketingem. Dříve pracoval pro Kantar TNS, přední českou společnost specializující se na marketingové výzkumy a získávání informací.

„Jsme moc potěšeni, že jsme mohli v tentýž čas přijmout dva nové experty - Kateřinu a Marka. Doposud jsme neměli prostor ani kapacity se marketingu naplno věnovat, nyní to vnímáme jako nedílnou součást našeho působení. Nacházíme se v období, kdy neustále rozjíždíme nové projekty a spolupráce, a proto chceme své služby klientům ještě více zkvalitnit a také usnadnit, na čemž budou mít podíl právě noví kolegové. Se svými rozsáhlými zkušenostmi do našeho týmu perfektně zapadnou,” říká Kateřina Ailová, spoluzakladatelka IdeaSense.