Vydavatelství internetového portálu Volty.cz již od loňského roku nabízí i tištěnou edici, kterou kromě klasického prodeje také distribuuje na různých veletrzích, ten letošní brněnský MSV nevyjímaje. Zájem o tištěné Volty je na výstavišti značný. Díky odlehčenému obsahu aktuálního zhruba stostránkového barevného časopisu si ho brali ve stánku vydavatele i návštěvníci, kteří nejsou zrovna odborníci z elektro branže. Během prvních tří dnů se rozdala více než polovina z celkového nákladu 8 tisíc kusů. Čtenáři tento nápad, vytvořit z webového informačního portálu i tištěnou edici, zjevně uvítali.

Jiří Vlk, zakladatel a provozovatel Prvního parku exkluzivních elektromobilů v České republice:

"Já jsem fanda do elektromobilů a mám také firmu, která elektromobily velmi aktivně propaguje. Žádné časopisy o tomto segmentu jsem ale bohužel na veletrhu nenašel, až v pavilonu C na stánku vydavatelství Volty.cz. Ti v tomto čísle věnovali otázce elektromobility velkou pozornost a detailní pohled na tuto v dnešní době velmi aktuální problematiku."

Volty.cz

Pavel Kovář ze společnosti Geopoint:

"Zpočátku jsem nerozuměl tomu, proč bych se měl tahat na výstavě s tištěným magazínem, když si jeho obsah můžu přečíst na internetu. Ale když jsem viděl tu 'explozi' zajímavých článků, které by mne ani nenapadlo někde na internetu hledat, rád jsem si s sebou časopis odnesl a doma si ho v klidu přečtu."

Jiří Hlávka z DT Designu:

"Po otevření časopisu Volty mám okamžitě přehled o všech článcích v tzv. 'kraťasech', které jsou na stránkách zvýrazněny, a pokud mě obsah zaujme, tak si příslušný článek na Voltech jednoduše vyhledám a přečtu."

Nápad vytvořit tištěnou edici v podobě magazínu k internetovému portálu určeného původně pro profesionály v oblasti elektro se ukázalo jako trefa do černého a jako možná inspirace pro další internetové portály i v jiných oborech podnikání.