Výpadek služeb v UniCredit Bank, jedné z největších tuzemských finančních institucí, trval ve středu již třetím dnem. Podstatná část klientů, individuálních i firemních, se tak nemohla dostat ke svým účtům přes on-line banking a nefungovala ani mobilní aplikace − takzvaný smart banking.

Nešlo přes on-line rozhraní zadávat platební příkazy či zkontrolovat, jaké platby přišly a odešly. Nebyly dostupné ani informace o kreditních kartách i poskytnutých úvěrech. V případě, že se klient na svůj účet přes on-line přece jen dostal, často viděl chybné zůstatky.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se