Podniky se snaží těmto změnám přizpůsobovat a usilují o zlepšování komunikace tak, aby vyznívala přátelsky, zákazník snadno a rychle získal očekávané informace a mohl si libovolně zvolit kanál, případně mezi kanály podle libosti přecházet.

V této snaze jim pomáhají systémy pro správu komunikace se zákazníky - Customer Communications Management (CCM). Řešení CCM pokrývají tvorbu, správu a realizaci komunikace se zákazníkem včetně statických i dynamických interakcí, která je personalizovaná, efektivní, relevantní a probíhá kanálem, který nejlépe vyhovuje preferencím a aktuální situaci zákazníka. Může se týkat např. marketingových nabídek, uvádění nových produktů, věrnostních programů, obnovy předplatného, reklamací, plateb za zboží a služby apod. a mít podobu papírových či elektronických dokumentů, e-mailových zpráv, SMS či webového obsahu. CCM má mnoho společného s řízením toků dokumentů a správou podnikového obsahu.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se