Jindřich Rampulka bude na pozici Customer Value Proposition Strategy Manager pro region CEE (Central and Eastern Europe) zodpovědný za rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy. Má 15 let zkušeností z telekomunikací, z toho polovinu v oblasti B2B marketingu ve společnostech O2 a Vodafone.

Tomáš Janovec, nově B2B Online Campaign Manager pro Českou i Slovenskou republiku, bude mít na starosti online kampaně B2B pro malé a střední podniky v obou zemích. Má 7 let zkušeností s digitálním marketingem, z toho několik let působil v oblasti B2B marketingu ve společnostech Evropa ServicesLyoness International.

UPC Business – B2B divize společnosti UPC Česká a Slovenská republika – je poskytovatel profesionálních telekomunikačních a IT služeb pro firmy a internetové poskytovatele (ISP). Služby UPC Business (vysokorychlostní internet, data, IP telefonie, hosting, cloud) stojí nad vlastní UPC celonárodní monitorovanou optickou sítí, která je součástí mezinárodní datové sítě Liberty Global – páteřní sítě celosvětového internetu s nejvyšší certifikací Tier 1. UPC je tak jednou z mála firem v České republice, která umí bezpečně propojit mezinárodní pobočky firem výhradně na vlastní síti.

UPC Česká a Slovenská republika je součástí společnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK, LIAL and LILAK), největšího světového mezinárodního poskytovatele kabelových služeb, který působí ve více než 30 zemích v Evropě, Latinské Americe a v Karibiku.