Některé firmy samy studia vysokých škol či různých kurzů nabízejí v rámci všeobecných benefitů a lákají na ně i nové zaměstnance. Další variantou je individuální podpora rozvoje klíčových zaměstnanců. "Firmy podporují své lidi v kurzech a studiích, které mohou ovlivnit jejich roli ve firmě v nejbližším období," vysvětluje ředitelka headhunterské společnosti Recruit CZ Markéta Švedová a dodává, že mají většinou na tyto drobnější akce rozpočty a motivují tak své zaměstnance k vyšší loajalitě. Její slova potvrzuje Kateřina Pištorová, tisková mluvčí Siemensu ČR. "Zaměstnance se snažíme podporovat v rozvoji různými způsoby, do nichž určitě patří i studium. Jsme přesvědčeni, že tím u zaměstnanců získáme vyšší loajalitu vůči firmě a zároveň schopnost zvládat komplexnější úkoly při vyšším výkonu."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se