Bez připojení se ocitla tisícovka klientů společnosti E.E.T. One, která minulý týden ohlásila insolvenci. Její chorvatský dodavatel softwaru pro elektronickou evidenci tržeb (EET) odpojil napojení jejich pokladen na servery finanční správy, kam jsou podnikatelé povinni odesílat vydané účtenky.

"Vybral jsem si tuto společnost právě proto, že jsem věděl, že spolupracuje s Chorvaty, kde to znám, mám tam nějaké zkušenosti a věděl jsem, že tam mají dlouholetou zkušenost s elektronickými pokladnami, ale nepovedlo se. Měli větší očekávání, co se týče zisků, které se nenaplnilo," komentoval odpojení majitel Karlínské kavárny v Praze Patrik Endt.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se