Miroslav Kubricht (43) byl do funkce generálního ředitele pro český a slovenský trh francouzské kosmetické značky Yves Rocher uveden k 1. červenci 2017. Po pětadvaceti letech od otevření prvního obchodu Yves Rocher v tehdejším Československu tak povede značku rostlinné kosmetiky muž. Kubricht se po téměř dvouletém působení v zahraničí vrací zpět do Česka.

Disponuje cennými zkušenostmi z dynamicky se rozvíjejícího ruského trhu, kde působil pod hlavičkou jedné z nejprogresivnějších značek v oblasti sportovní obuvi a oblečení. Jako Retail Director značky NIKE v Rusku byl zodpovědný za růst, rozvoj a optimalizaci řízení partnerských obchodů, předtím působil na pozici obchodního ředitele pro střední Evropu. Šest let se také ve společnosti Levi Strauss & Co. staral o rozvoj obchodní sítě, naposledy jako Retail Director pro východní Evropu a jednatel českého a slovenského zastoupení.

Jeho cílem na nové pozici bude nejen podporovat růst sítě Yves Rocher v České a Slovenské republice, a to jak vlastních, tak franšízových obchodů. Chce také pracovat na dalším upevňování výjimečné pozice značky na obou trzích. Jak sám říká, věří v respekt k člověku i k přírodě, tedy hodnoty, které v sobě Yves Rocher nese od svého založení.

„Osobně jsem toho názoru, že nestačí jen sledovat trendy nákupního chování a plnit obchodní cíle. Neustále je třeba pracovat na tom, aby se značka vyvíjela, dodávat jí emotivní náboj a rozšiřovat komunitu lidí, kteří jí důvěřují,“ doplňuje.

Na vedení značky se bude podílet s jednatelem společnosti, Pierrem-Alexandrem Chenelem, ředitelem pro střední a východní Evropu.

Miroslav Kubricht je absolventem Vysoké školy finanční a správní v Praze a programu MBA na Univerzitě v Seattlu.

Je ženatý, otcem tří dětí a mezi jeho záliby patří kromě práce a každodenního kontaktu s lidmi zimní sporty nebo jízda na motorce.