Aegon Pojišťovna

Péče.cz − portál dlouhodobé péče

◼ Sjednocení informací o financování dlouhodobé péče.

◼ Informace jsou přehledně seřazeny.

◼ Stránky nabízejí možnosti řešení problémů.

Stránky Péče.cz, jejichž partnerem je Aegon Pojišťovna, byly vytvořeny, aby poskytly pomoc všem, kteří se ocitli ve složité životní situaci. Pomohou jim zorientovat se v problematice dlouhodobé péče a poradí s jejím financováním. V přehledném průvodci lze získat informace o možnosti státního příspěvku na dlouhodobou péči, jak příspěvek získat, jak si o něj zažádat, kolik činí a na co všechno jej lze využít.

Vítězové roku 2016

1. místo:
Allianz pojišťovna
◼ Životní pojištění Rytmus risk bez absurdních poplatků nabízí variabilní nastavení pojistných částek pro všechny tři stupně invalidity.


2. místo:
Uniqa pojišťovna
◼ Domov VARIANT – pojistka domácnosti a rodinných domků s vysokými základními pojistnými částkami s možností navýšení. Součástí jsou nadstandardní asistenční služby.


3. místo:
Aegon Pojišťovna
◼ Aegon Care je první pojištění pro generaci 50+ kryjící hrozby spojené s vyšším věkem. Jedná se o první pojištění dlouhodobé péče vzniklé důsledkem nemoci nebo úrazu na českém trhu.

Cílem stránek bylo shromáždit informace o dlouhodobé péči na jedno místo, aby lidé, kteří řeší takto závažný problém, nemuseli složitě hledat informace na úřadech a v jiných institucích. Obsahuje v přehledné formě základní údaje o příspěvcích na péči. Uživatelé si zde mají možnost vyhledat, jestli mají na příspěvek nárok a kde jej mohou získat.

Návštěvníci stránek mohou také využít on-line poradnu, kde mají možnost ptát se odborníků na problémy ohledně dlouhodobé péče. Portál Péče.cz také umožňuje vyhledávání vhodných služeb. V přehledném katalogu si tak mohou návštěvníci stránek najít specializovaná zařízení či odborné služby ve svém okolí. 

Katalog představuje také možnosti pro poskytovatele těchto služeb, kteří na stránky mohou své nabídky vkládat. Portál Péče.cz je připraven jako informační podpora pojištění dlouhodobé péče, které jako první uvedl na trh Aegon v květnu loňského roku.

Allianz pojišťovna

Férová cena autopojištění podle ujetých kilometrů

◼ Zahrnutím ujetých kilometrů do výpočtu ceny méně rizikoví řidiči ušetří.

◼ Výše slevy pro málo jezdící řidiče je až 40 procent.

◼ Není nutné mít zařízení sbírající informace o poloze.

Druhým nejrizikovějším faktorem v autopojištění je počet ujetých kilometrů, tedy velikost vystavení riziku. Prvním je způsob jízdy řidiče, například počet jím zaviněných nehod a výše škody. Ostatní parametry nejsou tak důležité nebo vycházejí ze dvou hlavních. 

Dva stejně dobří řidiči s různým počtem naježděných kilometrů tak mají mít jinou cenu pojištění a právě toto férové stanovení ceny nabídlo pojištění Allianz Auto. Díky zahrnutí počtu ujetých kilometrů do výpočtu ceny méně rizikoví řidiči ušetří a již nebudou doplácet na ty s vyšším nájezdem. Výše slevy pro málo jezdící motoristy je až 40 procent.

Kromě samostatného zahrnutí počtu ujetých kilometrů do výpočtu ceny povinného ručení, havarijního pojištění a pojištění skel je novinkou vyřazení požadavku na specifické zařízení instalované v autě. Zatímco zahraniční firmy, které se zabývají technologickými inovacemi v pojistných odvětvích, vyžadují, aby klient používal například zařízení zapojené do systémového konektoru auta či GPS, Allianz Auto nic podobného nevyžaduje. Zákazník jednou ročně nahlásí ujeté kilometry například pomocí webových stránek Allianz, včetně fotografie počítadla kilometrů. 

Odpadá tak strach z Velkého bratra, jelikož žádný řidič nemusí sdílet s pojišťovnou citlivé osobní údaje o své aktuální i minulé poloze.

Axa Životní pojišťovna

Samostatné pojištění nemoci inPlus

◼ Součástí je první on-line dotazník na trhu.

◼ Díky tomu dochází k úspoře času při sjednání pojištění.

◼ Klient nemusí dokládat zdravotní dokumentaci ani absolvovat zdravotní prohlídku.

Samostatné pojištění nemoci inPlus reaguje na aktuální potřeby a požadavky klientů, kterým pomůže v období snížení nebo výpadku příjmu v důsledku invalidity pokrýt nezbytné životní náklady. 

Pojištění si klienti mohou sjednat on-line na stránce společnosti Axa (včetně prvního on-line zdravotního dotazníku na trhu), prostřednictvím interní obchodní služby pojišťovny nebo přes její externí partnery. Produkt poskytuje výplatu měsíční penze v případě invalidity 3. stupně následkem civilizačních onemocnění, inPlus přináší jednoduché a výhodné řešení pro klienty, kteří hledají pojistnou ochranu pro případ onemocnění, kterých se nejvíc obávají.

Axa pojišťuje invaliditu způsobenou civilizačními chorobami, mezi které patří například srdečně-cévní onemocnění, nádorová onemocnění (nádory pohlavních orgánů, kůže atd.) nebo neurologické onemocnění (zánětlivá onemocnění centrální nervové soustavy a podobně).

Asistenční služba pak nabízí bezplatné telefonické poradenství, které přijde vhod třeba při řešení právních záležitostí. V ceně pojištění se v rámci jedné pojistné události nacházejí i tři konzultace s psychoterapeutem.

Maxima pojišťovna

Chytré cestovní pojištění

◼ Automatické zapnutí pojištění pro přihlášení do sítě zahraničního operátora.

◼ Stejně tak se služba pojištění sama vypne při návratu do ČR.

◼ Pokud tedy klient necestuje, nic neplatí.

Chytré cestovní pojištění, které se automaticky zapne při výjezdu zákazníka do zahraničí a vypne při jeho návratu, je určeno výhradně zákazníkům mobilního operátora O2 Czech Republic, který je partnerem pojišťovny Maxima.

Jednoduchá je i prvotní aktivace, kdy stačí několik kliků v mobilní samoobsluze, návštěva pobočky nebo telefonát do call centra. Dokud zákazník necestuje, nic neplatí. Pojištění je možno sjednat k roamingovým tarifům O2 a platbu za něj najde zákazník jednoduše ve vyúčtování za příslušné období, kdy pojištění skončilo. Samotný produkt obsahuje pojištění léčebných výloh až do pěti milionů korun, pojištění právní ochrany, úrazové pojištění, pojištění zavazadel  i odpovědnosti za škodu. 

Pojištění je ve spolupráci s O2 Czech Republic nabízeno s nonstop asistenční službou Axa Assistance. 

Hlavním benefitem produktu je funkce automatického zapínání při připojení telefonu do sítě zahraničního operátora. Stejně tak se chytré pojištění automaticky vypne při návratu a přihlášení do české sítě O2. Klient si funkci aktivuje pouze jednou, a odpadá tak nutnost myslet na pojištění před každou krátkou cestou do ciziny.