Nikdy nezapomenu na Žlutý blesk − Škodu 120 půjčovanou od rodičů, s níž jsem za volantem začínal. Dramatičnosti jí dodávaly červenočerné pruhy na blatnících. První skutečně vlastní auto − modrý Volkswagen Passat − jsem si pak koupil v šestadvaceti. Možná i díky práci pro německé firmy mám nejblíže právě k vozům našich západních sousedů. Líbí se mi jejich střízlivý, nadčasový design i intuitivní rozložení ovládacích prvků. Vystřídal jsem několik Passatů, Opel, BMW, Ford či Audi.

Aktuálně řídím služební Mercedes třídy E. Vybral jsem si ho pro jeho sportovní design, zdůrazněný dynamickou linií AMG a šedou metalízou selenite. Baví mě kombinace futuristického interiéru se dvěma obřími LCD displeji a hightech výbavy. Oceňuji pohodlná sedadla i výborné odhlučnění. Díky němu si mohu lépe vychutnat oblíbenou hudbu či telefonovat při dlouhých jízdách. A do auta se mi vejde i kolo, což je pro mě, vášnivého cyklistu, rozhodující.

Před časem jsem přemýšlel, že si koupím klasického "sporťáka". Nakonec jsem si udělal radost novým kolem kultovní značky Santa Cruz. Byla to skvělá volba: při divokých sjezdech si vyčistím hlavu a ještě si zlepším kondičku.

Mám rád "normální auta", boomu SUV jsem nepodlehl. Pro jízdu na našich silnicích je sedan či kombi naprosto ideální. Jiné to bylo při mém pracovním pobytu v Pobaltí, kde je řada silnic mimo hlavní tahy stále nezpevněná. Tam jsem si znovu připadal jako řidič rallye.

Díky zodpovědnosti za řízení divize Beauty Care i na Slovensku strávím spoustu času na dálnici D1. Je pro mě tedy důležité mít pohodlný a bezpečný automobil, na který se mohu spolehnout.

jarvis_591da233498ebe48362c9e37.png
Foto: archiv firem