Lukáš Kropík přišel do komunikační agentury Native PR z poradenské společnosti Deloitte, kde posledních šest let jako PR manažer odpovídal za koordinaci externí a interní komunikace a podílel se na přípravě řady lokálních a středoevropských studií z jednotlivých odvětví. Mimo jiné měl na starost propagaci projektů jako CE TOP 500 (žebříček největších společností v regionu střední a východní Evropy), CE Technology Fast 50 (žebříček rychle rostoucích technologických firem v regionu) nebo anketu Zákon roku, která si klade za cíl vést diskusi mezi českými podnikateli o kvalitě právního prostředí v ČR. Předtím pracoval dva roky na pozici senior PR specialisty a zástupce tiskového mluvčího v mobilním operátorovi Vodafone nebo jako ekonomický redaktor v České informační agentuře.

„Native PR se dlouhodobě profiluje jako expert na korporátní komunikaci, vytváření komunikačních strategií, krizový či issue management a Lukáš svými zkušenostmi a kontakty naše know-how v těchto oblastech výrazně posílí,“ uvedl Václav Pavelka, Managing Partner Native PR.