Alberto Toni řídil téměř dvě dekády různé divize pivovarnického gigantu Heineken. Spolu se svým kolegou Alexisem Nasardem, také bývalým topmanažerem Heinekenu, nyní zhruba rok šéfují jedné z největších obuvnických firem světa, která má české kořeny, značce Baťa. Nasard jako generální ředitel, Toni jako finanční ředitel.

U příležitosti akce Baťa Fashion Weekend, kterou před pár dny hostila Praha, poskytl Toni HN exkluzivní rozhovor. Jednou z priorit firmy je podle něj posílení pozice značky na starém kontinentu. "Prodeje v Evropě v posledních letech trochu stagnovaly," říká Toni. Například v Česku podle posledních zveřejněných čísel za rok 2015 sice tržby mírně meziročně rostly, dosáhly 1,5 miliardy korun, dlouhodobě je tu ale firma ztrátová. Předloni prodělala přes 160 milionů korun. Značka již dříve zcela opustila i některé západoevropské trhy, například Francii.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se