Problematiku GDPR na konferenci pořádané společností Brave Mutimedia pod partnerskou a odbornou záštitou společností O2 a Safetica, za účasti partnerů, společnosti OKsystem a advokátní kanceláře Pečený, Fučík, Langer, a dalších odborných a mediálních partnerů, odstartoval svým příspěvkem Tomáš Budník, generální ředitel společnosti O2. Hned v úvodu upozornil na skutečnost, že citlivými daty nejsou jen údaje, které vědomě poskytujeme například v rámci registrací v internetových obchodech. Osobní data vznikají už třeba naší pouhou přítomností ve veřejných prostorách a obchodních centrech, kde se pohybujeme pod hledáčky. Dobrovolně všanc se vydáváme i při využívání veřejně dostupných bezdrátových sítí wi-fi. "Žijeme v představě, že se nemůže nic stát. Když se pak něco stane, divíme se, jak to, že tohle někdo nevyřešil, že nás neochránil," uvedl Tomáš Budník s tím, že v podstatě vítá, že vznikla směrnice o ochraně dat, osobních údajů, která bude vymahatelná a platná jednotně napříč Evropskou unií. Přítomné v sále Tomáš Budník dále informoval, že s osmi miliony zákazníky se jako jeden z největších správců osobních dat na příchod nové směrnice pečlivě připravuje a neváhal kvůli jejímu zavedení ani pozměnit svou firemní kulturu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se