V dřevních dobách průmyslu − někdy kolem roku 2005 − si zájemce o nové dveře musel sednout s obchodníkem a společně dali za pomoci vzorků a katalogů dohromady poptávku. Nebylo to snadné. Řada kombinací nešla dohromady, výsledný záměr bylo navíc potřeba co nejpřesněji popsat a poslat do továrny, tehdy ještě často faxem. U výrobce pak museli data přepsat a ověřit, jestli je vůbec možné požadované dveře vyrobit a kolik to bude stát. Spousta lidí vlastně jen přepisovala data a nezřídka docházelo k chybám.

Nad obvyklou praxí se tehdy skoro nikdo nepozastavoval a málokdo se zamýšlel nad tím, jak by se dala změnit. K těmto inovátorům patřila i jihlavská firma Sapeli. Zkusila na to jít jinak a stala se jedním z příkladů digitalizace v Česku.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se