Poprvé koupila Patricie Šedivá v Alze parfém pro syna. A bylo to celkem nedávno. "V probíhajícím výběrovém řízení jsem se šla podívat do jejich showroomu a nadchlo mě, jak to tam funguje," popisuje s úsměvem nová mluvčí největšího českého e-shopu. Tou se stala v březnu a zatím se s firmou, která loni měla obrat přes 17 miliard korun, sžívá. "Vystoupila jsem ze své komfortní zóny a snažím se vstřebat tu spoustu nových informací a hlavně rychlost, se kterou se věci v Alze dějí," říká.

Reklamace − škola života

Nová šéfka pro PR přešla do on-line obchodu po dvaceti letech působení v T-Mobilu. Do oddělení reklamací tehdejšího Paegasu nastoupila v roce 1996 po vystudování hotelové školy. Ačkoliv se tehdy v Česku mobily nemohli chlubit všichni, reklamací bylo hodně.