Ze své pražské kanceláře Martin Heřmanský plánuje obchodní strategii výrobce amerických motorek Harley Davidson. Původně měl na starosti trhy ve střední a východní Evropě, v lednu povýšil a stal se ředitelem celého regionu EMEA, kam patří Evropa, Blízký východ a Afrika. Stal se tak jedním z nejvýše postavených Čechů v motoristickém průmyslu. V minulém roce si v této oblasti koupilo Harleye skoro sedm tisíc zákazníků.

"Díky dobrému leteckému spojení se nemusím stěhovat do Oxfordu, odkud pracoval můj předchůdce," říká Heřmanský, který se s firmou domluvil na tom, že zůstane v Česku. Řídí šest týmů, které kromě Prahy pracují také v Moskvě, Dubaji nebo v Kapském Městě. Vedení od manažera očekává, že ve svěřené oblasti zajistí firmě další růst, zejména v politicky nestabilních zemích Blízkého východu, v Turecku a v Rusku.