Hnutí ANO se o víkendu sjelo a jeho předseda přišel s několika nápady, které by měly ze státu udělat ještě pružnější firmu než dosud. Byla to zase jednou lekce z politického marketingu pro ostatní strany − a pro premiéra Bohuslava Sobotku zejména.

Kontrast netradičního podnikatelského projektu a tradiční politické strany vynikl zejména ve chvíli, kdy došlo na vize. Sobotka toto téma představil minulý týden, a nikdo mu to nevěřil. Zatímco Babiš je ukázal v sobotu a všichni věřili, že by parlament skutečně zredukoval na třetinu, jen aby mu nepřekážel.

Stačí porovnat vizuální podobu obou akcí. Tiskovka sociálních demokratů k projektu Česko 20+ vypadala jako z roku 1997. Konala se v historické místnosti Kaiserštejnského paláce. Dekorovaly ji těžké hnědé závěsy, ke kterým někdo progresivně přišoupl ploché televize a paraván se stranickými logy.

Aby byl odtažitý dojem úplný, nesměl chybět bílý řečnický pult, za který se postavili Jan Hamáček a Bohuslav Sobotka. Dynamičnost a moderní vize z toho úplně čiší, už při pohledu na fotografie z akce vám začnou kornatět tepny.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se