Kamil Ouška má smysl pro drama a nechybí mu sebevědomí. Poté co v roce 2011 rozjel alternativního obchodníka s plynem a elektřinou European Easy Energy, dařilo se mu nabírat nové klienty, takže neváhal mluvit o tom, že chce být největším poskytovatelem energií v celém Česku.

Teď odstartovala jím financovaná on-line videotéka s krkolomným názvem Obbod a to, co má v plánu, rozhodně není drobnost. Po Česku chce během let 2017 a 2018 postupně proniknout do celé střední a východní Evropy. Přitom o trh, na který jeho webová videoslužba vstupuje, se už dnes perou takové giganty jako Amazon, Netflix, Apple nebo v tuzemsku O2.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se