Věř tomu, o čem sníš. Měj velké sny. A když to dokážeš, měj pak ještě větší. Američan Howard Schultz podobných motivačních citátů řekl spousty. Autoři byznysových příruček a kariérních manuálů je musí milovat. Zvlášť když lze jejich váhu doložit i silným, uvěřitelným příběhem.

Howard Schultz, který minulý týden oznámil, že končí jako CEO kavárenského řetězce Starbucks, takovým příběhem disponuje. Abychom použili poněkud laciné, ale v tomto případě až překvapivě trefné přirovnání, je Schultz takovým "Stevem Jobsem" v kávovém byznysu. Až na to, že jeho "iPhonem", tedy produktem, do kterého by se zákazníci zbláznili, vlastně není káva.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se