Na začátku každé změny je uvědomění si její potřeby. Cítíme, že nejsme s něčím spokojeni, a zjišťujeme s čím. Když se nám to konečně povede, začneme hledat způsob, jak to změnit. Toto je obecný proces, který se tedy zákonitě týká i firemních informačních systémů (IS).

Z pohledu dodavatele IS se většinou dostáváme k zákazníkům v momentu, kdy si již uvědomili, co chtějí změnit, a také dospěli k přesvědčení, že cestou pro tuto změnu je implementace nového IS. Na jednu stranu je fajn získat relevantní zadání, na druhou stranu to ale může znamenat stanovení příliš velkých limitů. A také nereálných očekávání. Většinou je tím pádem ještě zapotřebí se společně se zákazníkem podívat na to, co se má dodávkou IS změnit, ale také rovnou stanovit, co je zapotřebí pro to udělat. A to jak na straně dodavatele IS, tak na straně zákazníka.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se