Silke Horáková,
Albatros Media

Giving Tuesday šíří myšlenku společenské odpovědnosti, která patří k hlavním hodnotám ve společnosti Albatros Media. I proto jsme v letošním roce založili Nadaci Albatros, která podporuje vzdělávání sociálně znevýhodněných dětí. Do těchto aktivit zapojujeme i naše zaměstnance. Jako hlavní partner Giving Tuesday jsme podpořili šíření myšlenky tohoto svátku v České republice a vyhlásili jsme zaměstnanecké granty, kdy sami naši zaměstnanci nominovali projekty v oblasti podpory vzdělávání dětí, které si podle nich zaslouží naši podporu. Z nominovaných projektů vybere nadace tři finalisty. Tyto projekty zaměstnanci podpoří formou firemní sbírky. Sami zaměstnanci Albatros Media navíc mezi nimi zvolí vítěze, který získá plnou podporu Nadace Albatros.

V rámci české části kampaně Giving Tuesday se dnes koná více než sedmdesát charitativních akcí. Zeptali jsme se zástupců několika subjektů, čím a proč se zapojily jejich společnosti do prvního tuzemského ročníku.