Uršula Králová vstupovala do dospělosti v době sametové revoluce. Pochází z generace, pro kterou nově nabytá svoboda znamenala příležitost, které nelze nevyužít. Hned po dokončení studia tak nasedla na letadlo do Hongkongu a odjela budovat kariéru do Asie. Našla si zaměstnání v reklamní agentuře Leo Burnett, pro kterou později pracovala i ve Spojených státech. Tam také vystudovala prestižní Kellogg School of Management v Chicagu a působila jako konzultantka poradenské společnosti McKinsey v New Yorku.

Dnes zastává funkci personální ředitelky telekomunikační společnosti T-Mobile Česká republika a Slovak Telekom. Jednou z výzev, kterou ze své pozice řeší, je i nástup takzvaných mileniálů na pracovní trh. Současná mladá generace totiž zdaleka není tak dravá, jako bývali Králová a její vrstevníci, a vyžaduje jiné zacházení než její předchůdci. "Dnešní mladí nejsou líní, jen nejsou tak hladoví po příležitostech, jako jsme byli my," říká Králová.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se