Setkáváte se ve vaší společnosti se situací, že si každý "hraje na svém vlastním písečku" a firma nikoho (včetně manažerů) nezajímá? Zaměstnanci nejsou motivovaní ani schopní se domluvit a spolupracovat? Velmi špatně se sdílí informace, panuje atmosféra nedůvěry a obecně si všichni chodí do firmy jenom pro výplatu? Pokud ano, tak se u vás ve společnosti s velkou pravděpodobností pracuje minimálně nebo vůbec s firemní kulturou a firemními hodnotami.

A co si pod pojmem firemní kultura představit? V zásadě jde o psaná i nepsaná pravidla, jak se lidé ve firmě k sobě chovají, jak se komunikuje a spolupracuje. Vypovídá i o tom, jak jsou vnímány podněty ze strany řadových zaměstnanců, jak je podporována kreativita, pluralita názorů a invenčnost. Týká se to i manažerů, jakým stylem vedou lidi, a dalo by se pokračovat. V zásadě jde hlavně o způsob chování jak mezi zaměstnanci samotnými, tak i navenek k zákazníkům, dodavatelům či obchodním partnerům. A to vše zastřešují firemní hodnoty, které by měly být jakýmsi desaterem. Měly by být jasně formulované a je nezbytné, aby je zaměstnanci znali a chápali jejich význam.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se