Stále více firem si uvědomuje, že společenská odpovědnost není jen nějaká fráze, ale celkem důležitá podmínka úspěšného byznysu. Mít krédo odpovědné firmy znamená nejen příznivou image u zákazníků, ale například i mnohem větší šanci uspět v boji o talenty z řad studentů. Mladí Češi totiž potřebují mít pocit, že kromě hromadění zisku dělají v práci něco, co je prospěšné pro společnost nebo pro životní prostředí. Ukazuje se, že čeští vysokoškoláci tenhle požadavek upřednostňují dokonce víc než naprostá většina ostatních národů. Pocit, že "sloužím dobré věci" chce ve své budoucí práci cítit zhruba polovina českých studentů (51 %), jak zjistil letošní rozsáhlý výzkum švédské společnosti Universum.

I proto uspořádal mediální dům Economia společně s platformou Byznys pro společnost fórum o udržitelném podnikání UP! 2016, které se koná dnes v budově La Fabrika v pražských Holešovicích. Fórum je příležitostí pro zástupce CSR (Corporate Social Responsibility), personalisty a další profesionály seznámit se s aktuálními trendy v oblasti společenské odpovědnosti firem.