Lucie se ptá
Poslední kvartál roku se ve firmě často dozvídáme "blbé" zprávy. Je to doba uzavírání rozpočtů na další rok − proces, který trvá a firmu drží v napětí klidně i celý měsíc. Výsledkem pak často je, že spolu s novoročními předsevzetími je potřeba nachystat ještě plán, kde ušetřit, koho propustit, nebo kde naopak přidat a posílit. Zatímco boj o rozpočet se odehrává ve vrchních patrech firem mezi pár lidmi, bolestivé změny se pak musí aplikovat do dalších struktur firem a postihnou mnohem více lidí. Nastartovat a dobře odřídit takový proces není jednoduché.
Čeká to i jednoho našeho respondenta z pobočky velké farmaceutické firmy, který nás žádá o radu. "Chystáme ve firmě poměrně velkou reorganizaci, celá změna si vyžádá skoro rok. Mám jednotlivé kroky oznamovat svému týmu postupně, nebo vše naráz?"
Chcete číst dál?
Ještě na vás čeká 70 % článku.
S předplatným získáte
- Web Ekonom.cz bez reklam
- Možnost sdílet prémiový obsah zdarma (5 článků měsíčně)
- Možnost ukládat si články na později
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje i tištěné vydání.
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám,
nebo zavolejte na +420 233 071 111