Svůj první týden v Coca-Cole HBC strávil Petr Jonák v terénu. V Praze-Kyjích poznával, jak se nápoj vyrábí, chodil po boku obchodních zástupců na schůzky s majiteli trafik a s řidičem rozvážel bedny. "Když nastupuji do nové firmy, jedno z mých manažerských pravidel je detailně poznat její fungování," vysvětluje šestatřicetiletý Jonák, nový firemní ředitel vnějších vztahů.

Dosud se vystudovaný ekonom pohyboval v jiném odvětví než v potravinářství. Po studiu na Vysoké škole ekonomické v Praze zamířil do České tiskové kanceláře. Jako zahraniční zpravodaj pracoval v Bruselu, pak krátce v Hospodářských novinách. "Ale dostal jsem nabídku, která se neodmítá − pozici zástupce ředitele pro vnější vztahy Škody Auto. Řada lidí to nechápala. Pozice zpravodaje je prestižní, mně ale na práci novináře vadilo, že popisuji úspěchy či neúspěchy někoho jiného. Táhlo mě to vždy k tomu, zkusit si uspět sám," říká Jonák. Ve Škodě zůstal až do roku 2009.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se