Výkonná ředitelka jihlavského festivalu Katarína Holubcová v týmu působí už sedm let, ale časy, kdy ještě věci probíhaly maličko jinak, zná jen z vyprávění. "Před ekonomickou krizí měl jihlavský festival tři velké sponzory, kteří dohromady tvořili třetinu rozpočtu, což tehdy činilo čtyři miliony korun," vzpomíná.

"Dnešní množství log neznamená, že bychom se měli tak dobře," poznamenává Holubcová a popisuje, jak se rozpočet skládá vedle podpory veřejné sféry i díky řadě větších či menších partnerů a sponzorů. "Během krize došlo ke škrtům v rozpočtech, ale i po ní už v myslích mnoha lidí z marketingových oddělení zůstala představa, že se vyplatí pouze partnerství, která mají jasný výstup a kvantifikovatelný krátkodobý efekt," říká.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se