Potřeba změny v přístupu k HR se ve společnosti Stahlgruber začala objevovat již před několika lety, kdy firma výrazněji expandovala. Původní řešení bylo sice vyhovující, co se mzdového účetnictví týče, postrádalo ale další doplňující funkcionality nezbytné pro snadné a spolehlivé řízení lidských zdrojů, jako například podporu pro personalistiku, evidenci lhůt, elektronickou komunikaci s úřady, reporting a další.

"Asseco Solutions jsme si vybrali hned z několika důvodů. Systém Helios Green pro nás představuje zejména komplexní řešení, jež nám umožní pojmout HR problematiku jako celek. Má zároveň velký potenciál pro výběr dalších doplňkových komponentů do budoucna," říká Bohdana Mottlová, prokuristka a finanční ředitelka společnosti Stahlgruber.

Projektový tým Stahlgruberu po celou dobu výběrového řízení na dodavatele HR systému konzultoval své kroky s jeho konečnými uživateli - účetními a personalisty, již jednotlivé nástroje testovali a poskytovali managementu zpětnou vazbu. Implementace systému trvala zhruba čtyři měsíce, jeho spuštěním se okamžitě snížila chybovost mzdového účetnictví společnosti, zlepšila se organizace a celková efektivita práce.

Systém má všechny oblasti HR vzájemně provázané, tudíž se personalisté mohou z jednoho formuláře - například karty zaměstnance - podívat na další navázané informace o něm. Workflow hlídá všechny nastavené termíny a zároveň informuje o důležitých změnách, na které je třeba reagovat. Pro ukládání dokumentů využívá DMS modul, kde je možné podle aktuální potřeby fulltextově vyhledávat.

Asseco Solutions