Na Mezinárodním strojírenský veletrh jezdí firma, jejíž mateřská pobočka sídlí na Tchaj-wanu, od roku 2002. "Zpočátku jsme o sobě chtěli dát hlavně vědět, byli jsme na českém trhu noví a v Brně jsme získali spoustu zákazníků. Dnes už to o nových zákaznících téměř není, protože trh není tak velký a všichni se znají navzájem. Účast na MSV je tak spíše otázkou prestiže, marketingu a možností setkat se s našimi zákazníky, ukázat jim novinky. Občas se stane, že se objeví nový zákazník, ale je to opravdu zřídka," popisuje Petr Jašek.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se