První polibek, první party, první job, první vydělaný milion. Poprvé u moře, první večeře v michelinské restauraci, první jízda ve sporťáku. První kabelka Birkin, první protančená noc v botách od Louboutina, první diamant. Nezapomenutelné zážitky, které se navždy vryly do paměti. Přesně si vybavujete své pocity, slova, výraz tváře všech kolem. A nejspíš ještě jednu věc. Vůni.

Značky za ni utrácejí stovky milionů ročně. Navzdory tisícům novinek každou sezonu jich však uspěje jen pár. V čem jsou tyto parfémy tak výjimečné, že ustojí tlak konkurence, doby i neustále se měnících trendů a spolu s nimi odolají i náladám, kterým podléháme? Za nejúspěšnějšími bestsellery, které čas i zájem proměnily v legendy, stojí jedna žena. Její tvář ani jméno vám dost možná nic neřeknou, nepatříte-li mezi systematické sběratele vůní. Zato její tvorbu znáte zcela určitě a dost důvěrně. Pokud jste někdy nosili Miss Dior Chérie, The One od Dolce & Gabbana, Eau de Cartier, Narciso Rodriguez For Her, Giorgio Armani Si nebo si jezdíte do zahraničí pro neodolatelné voňavé kombinace značky Jo Malone, pak vám Christine Nagelová rozhodně není cizí.

Rodačka z Ženevy s italskými kořeny ovlivňuje vkus i velmi intimní prožitky spojené s vůněmi více než 20 let. S lehkostí vyčaruje uhrančivý mix jahod, růžového pepře a noblesní tuberózy, stejně jako jednou provždy zachytí emoce na romantické schůzce uprostřed růžové zahrady. Christine si bezesporu umí hrát s těmi nejniternějšími pocity. S trendy si hlavu nijak neláme, ona je vytváří.

Vyvolená

Před dvěma roky si ji vybral "pan Nos" Jean-Claude Ellena, první in-house parfumér módního domu Hermès, aby pokračovala v jeho úspěšném budování voňavého portfolia, do něhož patří takové skvosty jako Cuir d'Ange, Elixir des Merveilles, Kelly Caleche, Le Jardin de Monsieur Li nebo Terre d'Hermès. V tu chvíli ani jeden z nich nevěděl, kdy nastane ten okamžik, kdy on opustí skvěle fungující byznys a jeho místo převezme nová královna. Letos na jaře ta chvíle přišla. Rozlučka to byla opravdu stylová, hodná dvou hvězd. On představil poslední kolínskou Eau de néroli doré, ona se uvedla rudým flakonem Eau de rhubarbe écarlate. Pomerančové květy versus rebarbora. Dvě tak odlišné kompozice, které v jejich podání mají rázem tolik společného.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se