Tomáš Chmelík stojí v čele projektu na podporu elektromobility ve společnosti ČEZ již od roku 2010. Tehdy byly elektromobily v České republice prakticky neznámé, téměř neexistovaly veřejné dobíjecí stanice, ani podpora státu a obcí.

HN: Jak dnes, po více než pěti letech, kdy projekt existuje, hodnotíte jeho fungování?

Především jsme se během té doby hodně naučili o tomto typu trhu a z toho můžeme dnes i v budoucnosti vycházet. Například jsme změnili strategii ohledně struktury sítě dobíjecích stanic. Na začátku jsme deklarovali, že chceme vytvořit hustou síť dobíjecích stanic. Mělo jít o klasické, pomalé dobíjení. Jenže postupem času se ukázalo, že ve veřejném prostoru bude poptávka spíše po rychlodobíječkách.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se