Generace dnešních dvacátníků způsobuje kreativcům z marketingových oddělení firem docela zásadní problém. Život těchto mladých lidí je neodmyslitelně spjatý se sociálními sítěmi, což firmy vědí. Přesto se jim nedaří dvacátníky svou reklamou příliš oslovovat.

"Ve vedení firem sedí lidé kolem 40 až 50 let, mladší generace tam chybí," prohlašuje Rostislav Starý z agentury PR.Konektor. Ta pro firmy vypracovala rozsáhlou studii o dvacátnících, aby jim pomohla tuto generaci pochopit a lépe na ni zacílit.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se