S neotřelým způsobem, jak voličům představit svůj program, přišla španělská radikálně levicová strana Podemos (Můžeme). Vypadá jako katalog švédské nábytkářské společnosti Ikea. Na jedné z fotek je například šéf strany Pablo Iglesias, jak zamyšleně zalévá květiny. Místo cenovek jsou v katalogu ale předvolební sliby Podemos. "Chtěli jsme vytvořit nejčtenější předvolební program v dějinách," uvedla k tomu spoluzakladatelka Podemos Carolina Bescansaová.

Španělé půjdou v neděli 26. června k volebním urnám, a to už podruhé během půlroku. Prosincové hlasování nepřineslo jasného vítěze a strany se nebyly schopny dohodnout na funkční koalici.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se