Nedělejte ze zákazníků idioty, vrátí se vám to jako bumerang, říká jednoduché pravidlo. Do budoucna se jím asi už bude řídit i řetězec KFC, který se snažil nabídnout novou službu, ale místo toho napsal jen novou kapitolu do příruček o krizové komunikaci. Cennou lekci tomuto fastfoodu daly sociální sítě.

KFC se naučilo, že když nabízíte službu "zdarma", nesmíte její náklady roz­účtovat tak, že ve skutečnosti vyjde dráž než původní nabídka. Velkolepá novinka slibovala rozvoz jídel zdarma, jenže ke každému objednanému jídlu přirážela zhruba třetinu navíc oproti cenám v restauraci. Při objednání několika položek najednou se účet nafoukl tak, že už bylo levnější sednout do auta a pro jídlo si dojet.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se