Z uší si sundal designová sluchátka a s úsměvem mi podal ruku. S karlínskou restaurací Eska, kde jsme se sešli, má Lukáš Kořínek dost společného. Snaží se věci dělat nápaditě a s nadšením. Pro Esku to platí ve volbě a úpravě surovin, pro lidi z Kořínkovy agentury Bubble v digitálním obsahu, jenž pro své klienty vytváří.

I když v sedmadvaceti vede vlastní firmu s obratem 37 milionů korun, rozhodně nepůsobí jako zhýčkaný frajírek. Na hromadění věcí si prý nepotrpí, raději vezme přítelkyni na dobrou večeři nebo na výlet. "Nedávno jsem si ale udělal radost v podobě řidičáku a auta. Dřív jsem ho nepotřeboval, všechny klienty jsme měli v Praze a za rodinou do Brna jsem jezdil vlakem či autobusem," popisuje Kořínek, jenž svůj byznys začal budovat už ve 13 letech.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se